Marci Exista 61 marci

pe pagina
Se afiseaza 13 - 24 din 61 elemente
  • AGIPA

    APLI SAS, producator de etichete adezive si articole de papetarie AGIPA, este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata. Cu o experienta de peste 60 de ani, obiectivul principal SAS APLI este satisfacerea utilizatorilor pentru nevoile lor in la birou, calculatoar, scoala, acasa si industrie. 

    APLI SAS, filiala a APLI PAPER este unul dintre principalii distribuitori la nivel european si exporta produsele sale in peste 60 de tari. 

    Inovatie, calitate si servicii sunt cele trei axe de lucru de zi cu zi a echipelor noastre AGIPA.

  • ALCO

    ALCO - o afacere de familie traditionala germana

    Incepand cu anul 1906 producem si comercializam obiecte mici de metal si produse de birou, afacerea este inca gestionata de catre proprietarii nostri aflati la a patra generatie acum.

    Pe parcursul ultimelor decenii, ne-am extins portofoliul nostru de produse originale, prin aprofundarea gamei noastre de produse primare si dezvoltarea de noi sortimente.

    ALCO este bine cunoscuta datorita produselor de birotica si papetarie, a echipamentelor de birou, a echipamentelor de iluminat de birou. Pana acum putem oferi mai mult de 1.500 de produse ALCO diferite.

    Multe companii notabile din Germania si din strainatate sunt clienti satisfacuti, de ani de zile. Dorim sa ne asiguram ca acest lucru ramane la fel si tindem sa depasim in mod continuu standardele de inalta calitate ale timpului nostru.

  • AURORA

    De 78 de ani AURORA, cu sediul in Beerse, este specializata in productia si distributia de produse de birotica si papetarie care sunt impartite in doua categorii principale: AURORA si Adoc.

    AURORA a inceput ca o mica afacere de familie si este in prezent un important producator de birotica si papetarie international.

    AURORA este pe deplin axat pe calitate si pe mediu, fabricam produse AURORA numai din material de calitate de inalta calitate.

    AURORA este certificata atat FSC cat si PEFC.

  • BIC

    Produsele BIC® fac viata consumatorului mai usoara

    Produsele BIC® ofera solutii simple in activitatile zilnice. In conceperea primului sau produs, pixul cu bila BIC® Cristal®, BIC s-a orientat direct catre ce este esential: crearea unui produs simplu, fiabil, care sa usureze munca tuturor si care sa poata fi folosit de toata lumea. Viziunea aceasta este baza de la care pleaca fiecare actiune pe care o face BIC.

    Identificarea solutiilor inteligente, practice si eficiente reprezinta provocarea noastra.

    De-a lungul timpului, BIC a evoluat odata cu nevoile consumatorilor. De fiecare data cand BIC a identificat o nevoie specifica, a raspuns cu ingeniozitate tehnica si a optimizat performanta, prin cercetare permanenta si dezvoltare.

    BIC asigura calitate si siguranta pentru 46 milioane de produse, in fiecare zi.

    Asigurarea unui nivel constant al calitatii, de la inceput pana la sfarsit, este cea mai buna cale de a castiga loialitatea clientilor. Fiecare pix BIC® Cristal® poate trasa o linie lunga de 2 km, ce are calitatea de la sfarsit identica cu cea de la inceput.

    Raspunde nevoilor fiecarui consumator

    Scrie in diferite culori, evidentiaza, deseneaza, coloreaza, corecteaza, lipeste... cu produse BIC®; oricine in lume gaseste cu siguranta ceea ce are nevoie, la un pret accesibil, de calitate si de incredere. In plus, produsele BIC sunt disponibile consumatorilor din intreaga lume, cu 3.2 milioane puncte de vanzare, de la piete pana la hypermarketuri.

  • BORSEC

    BORSEC, cel mai puternic brand romanesc


    BORSEC este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri romaneşti, lansat de Biz impreuna cu compania de cercetare Unlock Market Research. BORSEC este campioana brandurilor romanesti ocupand prima pozitie in top, o marca iubita, aproape de consumatori.

    BrandRo, topul “100 cele mai puternice branduri romanesti”, aflat la cea de a opta editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali.

    Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.

    Peste 210 ani de prestigiu


    Apa minerala naturala BORSEC este, inainte de toate, o sarbatoare in sine. O sarbatoare a tineretii perpetue, a sanatatii, vitalitatii si energiei nestavilite. A tineretii, pentru ca te ajuta, datorita efervescentei sale persistente si amuzante, sa te mentii tanar si vesel. A sanatatii, pentru ca sunt deja renumite proprietatile terapeutice ale izvoarelor BORSEC. A vitalitatii si energiei pentru ca, s-a dovedit, numai apa minerala poate sa te incarce de energie benefica, generand un dinamism debordant.

  • BROTHER

    BROTHER este un producator si furnizor de echipamente electronice la nivel global.

    Fondat acum 100 de ani in Nagoya, Japonia, BROTHER are o istorie bogata in Europa care dateaza de acum 50 de ani.

    Grupul BROTHER furnizeaza produse si servicii pentru clientii din toata lumea, avand 17 unitati de productie (inclusiv patru fabrici apartinand BROTHER Industries, Ltd.) si 52 unitati de vanzare in 44 de tari si regiuni din intreaga lume (conform datelor din aprilie 2013).

    BROTHER a activat in Irlanda incepand cu anul 1958 si este membru al Grupului Global BROTHER. In prezent, BROTHER Irlanda conduce unitati de vanzari / marketing, depozitare si servicii post-vanzare de la sediul sau situat in Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, de unde gestioneaza  toate produsele BROTHER, cu excepţia masinilor unelte.

    Astazi, linia de produse include nu numai masini de cusut de uz casnic si industrial, ci si maşini unelte si echipamente de informare si comunicare de la Printing & Solutions Business BROTHER- imprimante, aparate all in one, faxuri, imprimante de etichetare si scanere, alaturi de consumabile si accesorii originale marca BROTHER.

    Viziunea europeana a secolului 21 obliga compania BROTHER sa depuna eforturi pentru a deveni o organizatie unitara de talie mondiala in domeniul vanzarilor si marketingului, sa lanseze cu mandrie produse unice pe piata si sa fie „Alaturi de dumneavoastra” in activitatile desfasurate zilnic.

  • CANON

    Kyosei

    Filosofia corporatista a CANON este kyosei. Ea ne da puterea de a vedea pe toti oamenii, indiferent de cultura, obiceiuri, limba sau rasa, traind armonios si lucrand impreuna fericiti in viitor. Din pacate, factorii actuali legati de economii, resurse si mediu fac dificila realizarea acestui lucru.

    CANON se straduieste sa elimine acesti factori prin activitati corporative inradacinate in kyosei. Intr-adevar, companiile globale trebuie sa promoveze relatii bune cu clientii si comunitatile, precum si cu guvernele, regiunile si mediul, ca parte a indeplinirii responsabilitatilor sociale.

    Din acest motiv, obiectivul CANON este acela de a contribui la prosperitatea globala si la bunastarea omenirii, deoarece vom continua eforturile noastre de a aduce lumea mai aproape de a obtine kyosei.

  • CENTROPEN

    CENTROPEN este producator de instrumente de scris si ustensile pentru desen de inalta calitate pentru o gama larga de utilizari de peste 70 de ani.

    Accentul se pune in principal pe dezvoltarea de noi produse si de a satisface cerintele tot mai stricte ale clientilor nostri. Rezultatul proceselor tehnologice complexe este o noua abordare de marca pentru utilizarea instrumentelor de scris si a celor de desen. O metoda sonora de scriere - aceste cuvinte sunt forta motrice din spatele eforturilor inovatorilor si designerilor companiei.

    Popularitatea tot mai mare a produselor CENTROPEN atesta succesul nostru in indeplinirea misiunii companiei atat in Republica Ceha cat si in strainatate.

  • CNX

    Produsele CNX sunt produse de calitate ce va vor ajuta in activitatea de zi cu zi de la birou.

  • DATA FLASH

    DATA FLASH este o marca comerciala a ITW Kleinmann GmbH si comercializeaza produse de curatat aparatura IT.

    In prezent, Kleinmann GmbH are aproximativ 80 de angajati in doua centre de productie. Productia companiei in prezent este complet flexibila pentru volume mici de productie, producand cu masini manuale de umplere, precum si pentru cantitati foarte mari pentru care fabricarea se face complet automat. Exista, de asemenea, un depozit de 2500m² ce permite stocarea a 2500 paleți si un departament chimic propriu care efectueaza controlul calitatii si se ocupa cu dezvoltarea noilor produse. Kleinmann GmbH este certificata ISO 9001, ISO 14001 si ISO 13485.

    Incepand cu anul 2006, Kleinmann GmbH este o companie a grupului American ITW (Illinois Tool Works Inc.). Cu acest pas, Kleinmann GmbH face parte din punct de vedere financiar la nivel mondial Grupul ITW, cu peste 700 de companii din 45 de tari si cu o cifra de afaceri anuala de 14.2 miliarde de dolari.

  • DONAU

    Marca DONAU parte a BIELLA GROUP contine o gama foarte diversificata de produse pentru birou.

  • DORNA

    DORNA este o apa minerala, natural carbonatata, imbuteliata direct de la sursa. 
    Acopera peste 60% din necesarul zilnic recomandat de calciu al organismului, iar o simpla inghititura imparte minerale, sodiu si potasiu ca sa te simti excelent intreaga zi! 

  • DOUBLE A

    DOUBLE A (1991) Public Company Limited, o fabrica de celuloza si hartie, complet integrata, a fost constituita in anul 1991. Situata pe campiile centrale ale Thailandei, in provincia Prachinburi, fabrica si-a inceput activitatea in anul 1995, productivitatea sa anuala fiind de 600000 tone de celuloza si 600000 tone de hartie. 

    Situata strategic la 140 km de Bangkok si la 130 km de Laem Chabang Seaport, fabrica DOUBLE A se afla in apropiere de o sursa sustenabila de lemn, precum si de un rezervor imens de apa pluviala, cu o capacitate de 36 milioane de metri cubi, care ajuta la procesul de fabricare a celulozei si hartiei.

    Vastul portofoliu de produse al companiei include coli de hartie din fibre scurte, de calitate superioara, precum si produse de birotica inovative si hartie copiator de calitate superioara – toate fiind fabricate din fibra sustenabila obţinuta din Arborele de Hartie al DOUBLE A, crescuti pe plantatiile de orez detinute de peste 1.5 milioane de fermieri din intreaga Thailanda, cu ajutorul unei solutii unice asiatice pentru aprovizionarea sustenabila cu fibrele, pe care o numim HAP – "Hartie din Arbori Plantati".

  • DURACELL

    DURACELL este cel mai important producator de baterii alcaline, baterii speciale si acumulatori din lume. De la fondarea sa, la începutul anilor 1940, compania a devenit o marca celebra, cunoscute fiind bateriile sale compacte si de lunga durata. Iar in centrul tuturor acestor lucruri a fost iepurasul DURACELL.

    Povestea noastra debuteaza la inceputul anilor 1920, cu un om de stiinta inventiv pe nume Samuel Ruben si un producator de fire pentru filamente de tungsten pe nume Philip Rogers Mallory. Ruben a venit la P.R. Mallory Company in cautarea unei piese de echipament de care avea nevoie la un experiment. Insa Ruben si Mallory au vazut o oportunitate: unirea geniului inventiv al lui Ruben cu puterea de productie a lui Mallory. Parteneriatul acestora, care a durat pana la moartea lui Mallory in 1975, formeaza bazele companiei DURACELL International.

    Primele baterii alcaline ale companiei sunt comercializate sub numele brandului Mallory. Aceste baterii de noua generatie sunt proiectate si furnizate in special pentru Kodak, care le utiliza la alimentarea camerei consumatoare de energie Instamatic cu blit incorporat. In 1965 este introdus numele de marca DURACELL, impreuna cu un impuls pentru programele si produsele bazate pe consum. Bateriile sunt furnizate direct companiilor Agfa, Kodak si Polaroid, producatori ai unei noi generatii de dispozitive portabile de consum, precum casetofoane de inregistrat si statii de emisie-receptie. In 1969, compania DURACELL face parte din misiunea Apollo 13 si ajunge sa aiba prima baterie care a ajuns pe luna.

    In 1971, compania DURACELL introduce culorile sale simbolice, aramiu si negru, care reprezinta conductivitatea, puterea si superioritatea formulei bateriilor sale. Bateriile DURACELL sunt primele baterii care au avut reclama la televizor si au devenit rapid un articol nelipsit din fiecare locuinta, cu sloganul publicitar atragator: “Nicio baterie nu arata la fel. Nicio baterie nu dureaza la fel.” In 1973 ia nastere Iepurasul DURACELL. Agentia de publicitate din New York, Dancer, Fitzgerald si Sample au creat reclama memorabila “Iepurasul tobosar”. De atunci, iepurasul a ilustrat longevitatea superioara a bateriilor DURACELL in comparatie cu bateriile normale cu zinc-carbon. De-a lungul anilor, personajul Iepuras a evoluat de la o simpla jucarie intr-un simbol jucaus si indragit al brandului, care aduce caldura si personalitate marcii DURACELL.

    In 2016, compania Berkshire Hathaway achizitioneaza DURACELLDURACELL va continua sa se concentreze pe cresterea sustenabila, inovatia inegalabila in industrie si crearea unei valori pe termen lung pentru clientii si consumatorii sai, pentru a deveni Compania de putere personala nr. 1 in lume.

  • DYMO

    DYMO Corporation este o companie americana care fabrica imprimante de mana cu etichete si banda de imprimare cu transfer termic ca accesoriu, producatori de aparate etichetare, etichete si benzi de etichetare si alte imprimante.

    DYMO Industries, Inc. a fost fondata in 1958 pentru a produce imprimante manuale cu banda de etichetare. Compania a fost achizitionata de Esselte in 1978, iar imprimantele cu acumulator au devenit un produs major dupa 1990. Compania a fost vanduta lui Newell Rubbermaid in 2005.

  • ESSELTE

    Pasiunea pentru depozitare si de organizare este inima ESSELTE. De peste 100 de ani, am dezvoltat produse functionale, contemporane si de birouri de inalta calitate.

    Initial a facut parte din grupul de imprimante suedeze SLT, brand-ul nostru a evoluat într-una dintre cele mai dinamice companii din Suedia inainte de a se axa pe abilitatile sale de baza. Astazi ne distingem prin gamele noastre contemporane de incredere si printr-un birou inovator.

    Oferim cea mai larga selectie de solutii pentru un loc de munca mai luminos, mai eficient.

    Orice ar aduce viitorul, lucratorii din birouri va cauta intotdeauna ESSELTE pentru solutii sigure, care pur si simplu ii ajuta sa faca treaba.

  • EXACOMPTA

    Cu o experienta de 90 de ani in domeniu si 12 fabrici in Europa, EXACOMPTA este lider in productia de articole de birotica si papetarie.

    Ca parte a grupului Exacompta-Clairefontaine, afacerea noastra principala implica transformarea materialelor, a hartiei si a cartoanelor, fabricate in cadrul grupului, in produse finite. Prin urmare, EXACOMPTA poate garanta consistenta calitatii produselor sale, de la inceput pana la sfarsit.

    Indiscutabil sinonim cu calitatea, EXACOMPTA este, de asemenea, aproape de clientii sai. Potrivit unui sondaj Ipsos din septembrie 2012 din Franta, EXACOMPTA este cea mai cunoscuta marca de articole de birotica si papetarie, cu 20 de puncte inaintea concurentilor sai in ceea ce privește gradul de constientizare a marcii. De asemenea, este evaluat mai mult decat orice alta marca de catre clienti. Cu produse pentru toate varstele si toate mediile, EXACOMPTA va asista in sarcinile de zi cu zi.

  • FINISH

    Curăță bine vasele și elimină risipa de apă

    În fiecare an, oamenii din întreaga lume risipesc miliarde de litri de apă potabilă prețioasă clătindu-și vasele înainte. Fiind cel mai mare brand de spălat automat de vase din lume, FINISH are misiunea #FinishWaterWaste. Promitem ca produsele FINISH să vă ofere vase curate spumante de prima dată, de fiecare dată, fără a fi nevoie de clătire prealabilă - economisind zeci de litri de apă per încărcătură. Pentru că împreună, micile noastre schimbări pot avea un impact masiv.

    Începând din 1953

    Soluții inovatoare de peste 50 ani oferite de FINISH

    Lider mondial

    FINISH este lider de piata in spalatul automat de vase

    Numărul 1

    Marca FINISH este recomandată pentru mașinile de spălat vase din întreaga lume iar produsele FINISH sunt vândute în peste 70 de țări

  • LA DORNA

    In Romania, Lactalis are o capacitate de productie anuala de peste 50000 de tone de produse  lactate si colecteaza peste 61000 de tone de lapte anual de la fermierii locali. Lactalis este in topul primelor  companii care colecteaza şi proceseaza lapte din producţia locala, peste 98% din produsele Lactalis procesate in Romania continand lapte provenit de la peste 3000 de fermieri si producatori romani.
    LA DORNA este o marca romaneasca. Vrem sa  ii asiguram pe toti consumatorii nostri ca LA DORNA este nu doar un brand produs in Romania, ci este un brand care contine lapte romanesc, colectat de la fermierii romani,” afirma Dorel Radu, Director General Lactalis Romania. „Marca LA DORNA are o pozitie solida pe mai multe segmente de piata, fiind numarul 1 pe piata de lapte UHT, unul dintre cei mai importanti 3 producatori in categoria branzeturi albe si cu o prezenta semnificativa in cateva din cele mai importante categorii cum ar fi cascaval, unt, smantana.

    “Produsele LA DORNA fabricate in Romania sunt foarte apreciate nu numai de catre consumatorii romani, fapt confirmat de poziţia de lider piata, ci si de consumatorii de peste hotare. Incepand din 2009, Lactalis Romania exporta produse lactate in peste 10 ţari, printre care Italia, Spania, Germania, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Grecia, Ungaria si Bulgaria. Compania a fost auditata de retaileri internationali de top care si-au exprimat intentia de a colabora cu Lactalis Romania, ca urmare a standardelor  de calitate implementate in facilitatile noastre de productie,” a adaugat Dorel Radu. 

    De la momentul preluării La Dorna, Lactalis a inceput sa produca in fabricile din Romania si alte branduri internaţionale din portofoliu, compania investind atat in tehnologie, cat si in programe de formare pentru cei 800 de angajati romani ai companiei si pentru partenerii de afaceri. 

    In scopul consolidarii pe termen lung a business-ului din Romania, compania continua sa dezvolte linia de produse certificate bio, fiind in acest moment singurul producator din Romania de lactate bio care are distributie nationala. Intregul proces de productie a produselor bio este atent controlat, incepand de la fermele exclusiv bio colectarea pana la punctele de colectare şi la procesul de producţie dedicat. 

    Producătorul marcii LA DORNA – grupul Lactalis  - este al treilea mare grup de produse lactate din lume. Lactalis achiziţioneaza anual peste 9,2 miliarde de litri de lapte, ceea ce il poziţioneaza pe locul 2 în topul companiilor care colecteaza lapte materie prima la nivel global. Cifra de afaceri a grupului in 2009 a fost de 8,5 miliarde de euro, grupul avand 38000 de angajati, 125 de facilitati de productie in 21 de tari din întreaga lume.

  • LUX

  • NOBO

    Parte a ACCO BRANDS, NOBO este o marcă cunoscută pentru producția și comercializarea echipamentelor și accesoriilor pentru birou. În special, NOBO este renumită pentru panourile și tablele de afișare precum și pentru soluții de prezentare și organizare a activităților în mediul de afaceri, în școli și în alte instituții.

    Denumirea "NOBO" provine de la expresia "Notice Board" (tablă de afișare) și se referă la gama largă de produse destinate afișării de informații importante, precum și grafice, diagrame hărți și alte tipuri de conținut vizual.

  • OTI

    OTI este o marca romaneasca specializata pe piata consumabilelor de curatenie, articolelor de menaj si produse de unica folosinta, existenta pe piata inca din anul 1998.

    Produsele OTI sunt adaptate necesitatilor si gusturilor clientilor, au o calitate verificata dupa standarde de la care nu se abat. Gama de produse OTI este diversificata si cuprinde articole de cea mai buna calitate la un pret competitiv pe piata de profil din Romania.

  • TOUCH ANTIBACTERIAL

    Te duci la birou cu mijloacele de transport în comun? Mergi cu trenul sau cu avionul şi ai vrea să iei o gustare, dar nu ai unde să te speli pe mâini? Foloseşti cărucioarele sau coşurile din supermarket-uri? Ieşi cu familia sau prietenii la iarbă verde în weekend-uri? Pui mâna pe clanţele de la uşi când intri în clădirea în care lucrezi? Te sprijini cu mâna de balustradă atunci când urci scările? Îţi ţii telefonul mobil pe birou? Iei uneori o gustare rapidă în faţa calculatorului? Dacă răspunsul la aceste întrebări este da, felicitări! Ai adunat o colecţie impresionantă de bacterii! E drept că, în oricare dintre situaţii te-ai afla, ar fi recomandat să te speli pe mâini cu apă şi săpun, dar… nu avem întotdeauna un robinet la îndemână! TOUCH ANTIBACTERIAL te protejează împotriva bacteriilor punându-ţi la dispoziţie variante care sa te ajute in orice situaţie: gel antibacterian, spray antibacterian, săpun lichid antibacterian.

Se afiseaza 13 - 24 din 61 elemente
TOP